Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen

Hieronder vindt u een overzicht van de vragen die ons het meest worden gesteld. Staat uw vraag er niet bij? Stel ons uw vraag!

Algemeen

Hoe vraag ik methodelicenties voor mijn leerlingen aan? Wanneer u een docentenaccount op Studiemeter heeft, kunt u accounts en licenties voor uw leerlingen aanvragen via de aanmeldportal op Studiemeter. U vindt de aanmeldportal in uw account onder Gebruikersbeheer. Lees verder

Hoe kom ik in contact met de servicedesk van Uitgeverij Deviant? U kunt de servicedesk per mail bereiken via servicedesk@studiemeter.nl. De servicedesk is op werkdagen van 8:00 t/m 17:30 uur telefonisch bereikbaar via 033 – 4650560. Lees verder

Waar vind ik een totaaloverzicht van de methodes van Uitgeverij Deviant? Een totaaloverzicht van de methodes van Uitgeverij Deviant vindt u hier. Lees verder

Hoe vraag ik een voorlichting of workshop bij mij op school aan? U kunt kosteloos een voorlichting of een didactische training bij u op school aanvragen. Lees verder

Waar vind ik als docent de handleiding, toetsen en antwoorden van een boek? Aanvullende materialen, zoals docenthandleidingen, kunt u via uw docentenaccount op Studiemeter downloaden vanuit ‘Links & Downloads’ bij de betreffende methode. Lees verder

Studiemeter

Hoe kom ik aan inloggegevens voor Studiemeter? Docenten kunnen kosteloos een docentenaccount aanvragen via het aanvraagformulier of door te mailen naar servicedesk@studiemeter.nl. Lees verder

Hoe vraag ik methodelicenties voor mijn leerlingen aan? Wanneer u een docentenaccount op Studiemeter heeft, kunt u accounts en licenties voor uw leerlingen aanvragen via de aanmeldportal op Studiemeter. U vindt de aanmeldportal in uw account onder Gebruikersbeheer. Lees verder

Aan welke eisen moet mijn computer/laptop voldoen om Studiemeter te kunnen gebruiken? Studiemeter werkt op alle gangbare pc’s en laptops. Doordat Studiemeter in HTML is ontwikkeld, is deze nieuwe versie ook beschikbaar op tablets. Om Studiemeter optimaal te laten werken dient uw computer of laptop aan een aantal eisen te voldoen. Lees verder

Hoe kom ik in contact met de servicedesk van Uitgeverij Deviant? U kunt de servicedesk per mail bereiken via servicedesk@studiemeter.nl. De servicedesk is op werkdagen van 8:00 t/m 17:30 uur telefonisch bereikbaar via 033 – 4650560. Lees verder

Hoe vraag ik een Studiemetervoorlichting bij mij op school aan? Wij komen graag bij u op school langs voor een kosteloze voorlichting over de methodesite Studiemeter. U kunt deze voorlichting aanvragen via deze site. Lees verder

Ik weet mijn wachtwoord en/of gebruikersnaam van Studiemeter niet meer, wat moet ik doen? Wanneer u uw gebruikersnaam nog weet, kunt u uw wachtwoord via Studiemeter opvragen middels de knop Wachtwoord vergeten. Wanneer u uw gebruikersnaam niet meer weet, kunt u uw inloggegevens opvragen via de servicedesk. Lees verder

Mijn zoon of dochter is minderjarig, mag hij/zij een bestelling in de webshop plaatsen? Een minderjarige leerling mag via de webshop een methodelicentie voor Studiemeter aanschaffen. Wel is het van belang dat uw zoon of dochter hiervoor toestemming vraagt aan u. Lees verder

Hoe werkt Studiemeter? Studiemeter is een digitale methodesite waarop docenten en leerlingen toegang hebben tot het digitale lesmateriaal en de aanvullende leermiddelen bij de boeken. Studiemeter is via de browser beschikbaar op uw pc, laptop of tablet. Lees verder

Kan ik Studiemeter op mijn tablet/iPad gebruiken? Ja. Studiemeter is ontwikkeld in HTML5, waardoor het via de browser toegankelijk is op tablets. Lees verder

Boekbestellingen

Wat is het verschil tussen deelnemersexemplaren en docentenexemplaren? Deelnemersexemplaren kunnen door docenten worden besteld voor hun leerlingen. Docentenexemplaren zijn uitsluitend bedoeld voor het gebruik door docenten. Lees verder

Hoe bestel ik als docent boeken bij Uitgeverij Deviant? Docenten kunnen boeken bestellen via deze website. U vindt al onze boeken bij Methodes. Daar navigeert u naar het betreffende boek dat u wilt bestellen. Lees verder

Biedt Uitgeverij Deviant korting bij afname van een groot aantal boeken of licenties? Bij rechtstreekse afname van een groot aantal boeken of licenties voor ons digitale lesmateriaal bieden wij staffelkortingen. Lees verder

Hoe lang duurt het voordat de bestelde boeken worden geleverd? Na het plaatsen van uw bestelling worden de boeken binnen een werkweek geleverd. Mits de boeken voorradig zijn en de bestelling correct geplaatst is. Lees verder

Ik heb een verkeerde boekbestelling gedaan, kan deze geannuleerd of geretourneerd worden? Bij een verkeerde bestelling dient u zo snel mogelijk contact op te nemen met onze afdeling administratie. Lees verder

Kan ik mijn bestelling ook op een thuisadres laten afleveren? Ja, u kunt uw bestelling ook op een thuisadres laten afleveren. Lees verder

Leveren jullie ook tijdens vakantieperiodes? Jazeker, maar boeken kunnen alleen geleverd worden wanneer ze in ontvangst genomen kunnen worden. Lees verder

Kan ik als leerling een boek (deelnemersexemplaar) bestellen bij Uitgeverij Deviant? Voor leerlingen is het niet mogelijk om boeken rechtstreeks bij Uitgeverij Deviant te bestellen. Lees verder

Waar kan ik met mijn vragen over boekbestellingen terecht? Voor vragen over boekbestellingen belt u met 033-4650831. U kunt ook mailen naar info@uitgeverij-deviant.nl. Lees verder

Betaling

Ik heb een bestelling geplaatst via de webshop van Studiemeter, kan ik deze nog annuleren? Een bestelling in de webshop kunt u, mits nog niet geactiveerd, binnen 14 dagen retourneren. Lees verder

Ik heb een verkeerde boekbestelling gedaan, kan deze geannuleerd of geretourneerd worden? Bij een verkeerde bestelling dient u zo snel mogelijk contact op te nemen met onze afdeling administratie. Lees verder

Ik heb in de webshop een bestelling geplaatst met achteraf betalen (Afterpay), hoe moet ik deze bestelling betalen? Na het plaatsen van de bestelling krijgt u via het mailadres dat u heeft opgegeven een factuur van de bestelling. Hierna ontvangt u binnen een paar werkdagen een betalingsoverzicht van Afterpay via de post. Lees verder

Ik heb mijn bestelling via Afterpay betaald, maar krijg een betalingsherinnering Waarschijnlijk heeft Afterpay uw betaling niet kunnen koppelen aan de juiste factuur, dit kan verschillende redenen hebben. Lees verder

Activiteiten

Hoe vraag ik een voorlichting of workshop bij mij op school aan? U kunt kosteloos een voorlichting of een didactische training bij u op school aanvragen. Lees verder

Hoe kan ik meer te weten komen over een methode? Wij bieden diverse mogelijkheden om nader kennis te maken met onze methodes. Lees verder